Zakázaná láska 4. závěrečný díl.

20.01.2013 13:05

Ráno když jsem otevřela oči.Byla jsem v pokoji sama,Miro už tam nebyl.Nevím kdy odešel.Přetočila jsem se na záda a dívala se do stropu.Cítila jsem se zvláštně.Šťastně a provinile zároveň.

Ozvalo se tiché zaklepání.

"Ano" špitla jsem a ve dveřích se objevil Miro,měl na sobě bílý oblek,blonďaté vlasy mu vlály kolem obličeje a když vstoupil nejistě se na mě díval.

"Možem?" zeptal se a jeho oči uhýbaly před mými.

"Jo...pojď dál" pozvala jse ho tiše. Bylo mi najednou tak nějak ouzko,prožila jsem sice nádhernou noc s mužským,kterého jsem milovala a kterému patřilo moje srdce,ale bylo mi jasné,že tím to také končí.vlastně jsem ani nevěděla co bych ted měla nebo chtěla očekávat.

"Magdi" hlesl Miro a zkousl si spodní ret.

Věděla jsem co chce říct....cítila jsem to a viděla jsem jak těžko hledá slova.Dívala jsem se jak stojí u mé postele a pod dekou si zarývala nehty do stehna.

"Vieš ja..." začal znova nejistě.

"Neříkej nic,prosím" dívala jsem se na něj a přála si aby tahle situace už pominula.

"Nie,já..ti to potrebujem povedať" mluvil tiše a  jeho oči nervózně těkaly.Sedl si na kraj postele a  ruce si položil na svá stehna.Mlčela jsem  a ikdyž jsem asi věděla co teď uslyším čekala jsem na jeho slova.Miro se nadechl a až teď se na mě zadíval těma svýma nádhernýma očima.

"Mám ťa velmi rád,v mojom srdci máš obrouvské miesto a vždy ho mať budeš,možno keby...skoršie..vieš,ja teraz nemožem Kačke ubližiť...."

Koktal Miro a já už nechtěla nic slyšet.

"Už nic neříkej"zašeptala jsem a položila mu dva prsty na ústa.

Miro zavřel oči položil svou dlaň na ty dva prsty a políbil mi je.

"Běž, já přijdu"zašeptala jsem a svou ruku osvobodila z jeho sevření.Miro se pomalu zvedl a bezeslova odešel z pokoje.Ještě chvíli jsem ležela a snažila se zahnat bolavé myšlenky.Když jsem,ale z vedlejší místnosti uslyšela hlasy,jak se pomalu zase hosté začly scházet,vylezla jsem z postele a začla se připravovat na roli svědka.

Oblíkla a učesala jsem se a vešla do místnosti plné lidí.Miro ke mě okamžitě přiskočil a v jeho tváři se zračila úleva.

"Ďakujem" zašeptal a já jen pokývala hlavou.

 

Svatba se konala na pláži.pod květinovým obloukem.Kdyby se neženil muž mého srdce,který se se mnou v nocí něžně miloval,s mojí nejlepší kamarádkou,řekla bych ...nádhera...

Když jsem z jeho i Katčiných úst uslyšela "ano" zatočil se se mnou svět a jen my tři v tom jednom slůvku slyšely odraz toho co se za poslední hodiny odehrálo.

Když se pak každý z hostů už bavil po svém a Kačka s Mirem se každému věnovali co mohli.Oddělila jsem se od ostatních a sedla si na velkou houpačku co stála opodál a dívala se na moře.Miro byl a už navždy bude muž s velkým M a Kačka moje  kamarádka,kterou jsem přezevšechno měla a mám moc ráda.Bylo mi jasné,že pokud tyhle dva človíčky,pro mě tak drahé,nechci ztratit,musím to být já kdo se zapře a tu šílenou lásku co cítím k Mirovi,musím jednou pro vždy zašlapat do země a už nikdy jí nepustit na světlo světa.........................

 

KONEC

 

Diskusní téma: Zakázaná láska 4. závěrečný díl.

Datum: 26.01.2013

Vložil: mons

Titulek: zakazana laska 4

Super pribeh jen se Miro zachovval dost blbe,ne jen ze ublizil Magde ale jestli se to dozvi i Katka,tak bych se nedovila kdyby od nej odesla.

Datum: 20.01.2013

Vložil: Sim

Titulek: Zakázaná láska 4.

nemyslím si,že by po tom všem mohlo ještě fungovat přátelství mezi těmi třemi.I kdyby dokázala ta Magda a Miro předstírat,že se nic noc před svatbou nestalo,ta Kačka by asi dál nechtěla,aby se Magda dál vyskytovala někde v jejich okolí.Tohle byl asi konec toho přátelství...ale je to moc pěkně napsané,

Datum: 20.01.2013

Vložil: moniina

Titulek: zakázaná láska 4.díl

tedaaa to je smutnej konec škoda že se nedokázal Miro k tomu co cítí postavit čelem

Datum: 20.01.2013

Vložil: Diana

Titulek: Zakázaná láska 4.

Pěkné, ale dost smutné ... působí to jako přehnaná červená knihovna, ale když se nad tím člověk zamyslí, není tam vlastně nic co by se nemohlo skutečně stát ... vlastně je asi takových osudů kolem nás spoustu, jen probíhají skrytě a bez povšimnutí okolí a časem přebolí a zmizí za všedními starostmi.

Datum: 20.01.2013

Vložil: miro-smajda-daily.blog.cz

Titulek: Zakázaná láska 4.

Nádhera :) akorát mě to trochu mrzí, že se den před svatbou vyspal s tou Magdou.. pokud ji taky miloval, měl si to uvědomit dřív.. a ne takhle hnusně zahnout a tedko dělat jakoby nic.. ale jinak napsané krásně a skvělý příběh na zamyšlení... :)

Přidat nový příspěvek